22 Eylül 2016 Perşembe

Angelina ve Brad Neden Boşandı

Gece gece okuduğum habere bak iyi mi.  Nette gezinirken karşıma bu haber çıkınca yine sallıyorlar bi ayıramadılar gittiler derken bu kez haber doğruymuş. Çiftin avukatları resmi açıklama yapmış. Bildiğiniz boşanıyorlar.

Çİft 2004 yılında ilişkiye başlamış 2014 yılında evlenmiş 2016 boşanıyorlar demek ki nikah da keramet yokmuş. Evlilik aşkı öldürüyormuş işte, kadın zaten kurumuş kalmıştı boşa değilmiş.

Angelina'nın çocuk sevgisini hepimiz biliyoruz 6 çocuğunun da vekaletini istemiş, brad de vermem çocuklarımı bende çocuklarım için savaşacağım diyormuş. Ben holywood yalancısıyım.

Tabi böyle bir ayrılıkta herkes altında acaba kim kimi aldattı da bunlar boşanıyor sorusu geliyor akla.Söylenen göre Brad son filminde beraber oynadığı aktris Marion Cotillard imiş. Kendisini en yakın Başlangıç filmindeki mia karakterinden hatırlarsınız. Hani leo'nun saplantılı eşini oynamıştı. Marion tabi ki inkar edip böyle bir habere çok üzüldüğünü belirtmiş zamanla haberin aslı varmı yokmu çıkar ortaya bakalım.

Bir diğer açıdan bakalım Jennifer Aniston içinden zafer çığlıkları atıyor olabilir. Ee ne demişler etme bulma dünyası bu dünya. 

Diğer bir yöne değinmek istiyorum, tamam hepimiz ahh brad felan diyoruz da gerçekçi olalım biraz adam 52 yaşında ve yaşlandı artık. Adamın en güzel yılların Jenifer Aniston ve Angeline Jolie sürdü zaten, adam yaşlanınca da bıraktılar. Brad Pitt'in kaç yıl daha gideri olabilir ki. Tamam bunlar yaşlandıkça daha da yakışıklı oluyorlar ama sonuçta yaşlılar işte.

George Clooney , Tom Cruise, Keanu Reeves artık hepsi 50 yi devirdi kabul etmek zor olsada. Hatta leo bile artık 40 larının başında. Bizim jenerasyon bunlar için hala ölüyor yani gençlerin bu isimlere takıldığını sanmıyorum.

Konudan sapmayalım, boşanmasalardı iyiydi seviyorduk onları öyle alışmıştık şimdi bradi başka  bir kadınla ve jolie yi başka bir adamla görmek bizler için bile zor olacak ki çocuklarının durumunu düşünemiyorum. Çocuklar için bari devam etselerdi. 

O değil de bütün dünya şimdi bunları konuşuyor ya, nasıl bir duygudur acaba. Dünya üzerinde herkes senin boşanmanla ilgileniyor. Ünlü olmanın laneti bu.

2 yorum:

  1. bi tarafım diyor ki; alır mısın başkasının kocasını elinden, işte böyle senden de alırlar. aynı düşünce haluk bilginer-aşkın nur yengi olayında da aklımaq gelmişti.
    ama feminist yanım sızlıyor: asıl suçlu bence erkektir. tasmalı köpek misin kardeşim, her çekene gidiyorsun!
    ama adamlara bişey olduğu yok, bi kadından öbürüne gidiyor ve hep bir kadın üzülüyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülen angelina mı olur brad mi olur bilinmez, demek ki insanoğluna tek eşlilik zor geliyor

      Sil